Sunday, January 4, 2009

1024x768 Resolutions this year :P

YEAH !
I am back after almost a 3 week long hiatus from blogville and supposedly the longest for me in the blogging life (which is like 6 months young so far :D )

Year end was not so good coz I wasn't well, had mild fever (kolkata is cold in winters I tell you, it's just that people there pretend that it is not). It's my fault though, I should have been careful, shouldn't have been in ganjis and shorts all the time *Sneezee*.

Well this year world alrdy had it's more than 72 hours of Joy and resolution brains-storming sessions. I guess I am late but not an ordinary man can make truckload of resolutions in jus few mins, but guess what ??


I did :">

Yeah I want to change every damn thing in me that irritates me. I want to change me for the better me but what I lack is the list of such things. I have had enough of resolutions every single year since I was a tiny ass but i never stick to any change for more than a month. But this year has to be different.

But what is worth a million dollar question for me is:

"whether retrospection with a blend of introspection is better than making resolutions??"
If yes, then I have always been doing it since I was a tiny ass :P


P.S: But just to give you a hint, I think I need to change my habit of cracking slapstick and sarcastic jokes at all inapropriate times, But Can Chandler be happy without being funny :-? funny is what he has.

P.P.S: By the way 2008 was LOL'able isn't it ?? check out A SHIT-FOR-TAT !!

45 comments:

  1. uuuurrrgghh! yyuuckkkrrgghh!

    Nothing.... just vomiting! }:-) welcome back!

    ReplyDelete
  2. So FINALLY you're back ! =D

    Sssssssssssssssssssup?

    ReplyDelete
  3. welcome back......even i have cold....and *sneeze* yeah,happy new year

    ReplyDelete
  4. Hey ! its good to see you back dearest !
    You know you are my favourite, right :-)
    About resolutions and you wishing to be a better you..
    I would say to me you are perfect the way you are
    and will always be , no matter how much you change
    So change, if ever, only for Yourself
    Love and best wishes

    ReplyDelete
  5. hmm..everyone's the best the way they are... :D then again, people change all the while :-| and if its for the better, then its good i guess...ya ur right, chandler wont be chandler without that humour :D

    and if this is ur new year resolution...best of luck :P
    and welcome back :D

    ReplyDelete
  6. Welcome back hain ji...

    Der sey aaye par aaye toh :)

    ReplyDelete
  7. Oye! Chandler will not be Chandler without being funny. And we won't be happy :D

    U a F.R.I.E.N.D.S fanatic? High-fi :)

    ReplyDelete
  8. good to see you back...

    happy new year :)

    ReplyDelete
  9. bhelcome baaaaaaaaaaaaaaack!! n no chandler will not be chandler without his 'phunny puns'! :P

    ReplyDelete
  10. hey long time!..good come back post! and even better title for the post..lol

    ReplyDelete
  11. i too cant away with my shirts and sleeveless top. no matter how cold it is i dint knw blore wud be cold. but yeah it is..
    i still dont get ur resolution..
    i have no resolution :) :)

    ReplyDelete
  12. @ crystal

    yeah finally !!
    and a new boring sem started :(

    ReplyDelete
  13. @ vemuri

    aww get well soon .and happy new year :P

    ReplyDelete
  14. @ bahwana

    thnks re :P
    yeah i jus try changing but can't help being me all the time !!

    adat se majboor :P

    ReplyDelete
  15. @ MADS

    yeah but a few ppl dun like the way i am ;)
    he he yeah i won't change much ..and thnks :D
    happy new year to u too :P

    ReplyDelete
  16. @ Harshita

    Thankooo :P
    ab aa gaya hun ab nahi jaunga kahin bhi :P

    ReplyDelete
  17. @ urv
    yeah hi-five !
    yes chandler Rocks :P

    ReplyDelete
  18. @ mehreen

    thnks and happy new year to u too :P

    ReplyDelete
  19. @ trinaa
    thnks and haopy new year ..!

    ReplyDelete
  20. @ pj

    he he yeah 1024x768 resolution rocks :P
    happy new year to u too :D

    ReplyDelete
  21. @ nidhi

    that's why u also fall ill :X
    and why cant u get my resolution :-?
    and make resolutins they are meant t be broken :P

    ReplyDelete
  22. Resolution are all about breaking them ...I like the new definition of it though.....Love the tiitle too lol...

    And don't leave sarcasm ..it suits you mann ...Damn :D

    ReplyDelete
  23. arey if u want 2 change ur template pete i think ther's a new backup gadget from google that stores everything ... ask riversoul ..or sameera ..they shud know ..i don't know where they get the stamina to change templtes every week

    ReplyDelete
  24. @ Anurag

    thnks mate :P
    btw i am wanting to leave cracking sarcastic jokes at all inappropriate times :P

    ReplyDelete
  25. @ farah

    accha ;;)
    hmm wait lemme see i dunno either of them btw :P

    ReplyDelete
  26. i didnt understand the title of ur post and didnt want to ask u since i didnt want to prove im dumb, although u already know it :">
    nidhi explained it to me \:D/

    its such an awesome title \:d/ wow ur so smart :D

    ReplyDelete
  27. yippie..thought i was de only 1 who outta dis world!!!

    ReplyDelete
  28. @ Mads

    LOL :P
    he he i was alo wondering about that ..but the only diffrnc is that i thought u din like this joke also :P

    thanks for calling me smart :P

    ReplyDelete
  29. @ kochu

    he he he count me in :P

    ReplyDelete
  30. happy new year dude... and best of luck with your resolutions...

    ReplyDelete
  31. where's my comment :x.i swear i did.

    anyways peter , u dont have to change yourself . & please dont stop making silly funny sarcastic jokes , i mean it , the world is going sick of candy flossness .

    ReplyDelete
  32. yeah i trust u :P
    and i dun say that i will stop making jokes ..i said i vil stop cracking it at inappropriate times ..if only i can understand wat does it mean :D

    ReplyDelete
  33. at appropriate times eh?? like not in front of your proffessor ? :p

    hahha

    but otherwise a lil bit of 'natural'ness doesnt harm.

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. hi...uve got a dedication from someone waiting for u at my blog--"nostalgic moments"..so do come over and check it out :)

    seeya around

    ReplyDelete
  36. Aaah..come down on my blog now :P

    ReplyDelete
  37. @ i'll try to be

    Nah that is an obvious mistake and everyone can figure that out ..but there are a few moments when u dun knw that ur jokes are hurting somone ..!!
    aargh it's difficult to explain :(

    ReplyDelete
  38. @ crystal

    kya hua bacchey ??
    ruko ata hun :D

    ReplyDelete